Sivesgaard

Bevægelse

Det er vigtigt at være fysisk aktiv – både for din mentale og fysiske sundhed, og evidensen er helt tydelig omkring den sammenhæng.
Derudover betyder det noget, om du kan lide din træning, fordi du – på længere sigt – kun bevæger dig, hvis det giver dig noget positivt.
Derfor skal du vælge den træningsform, som du bedst kan lide – eller overskue – og som har den effekt og værdi, du ønsker.

20210715_111931

Hvor og hvornår det passer dig!

På min onlinetræningsplatform får du adgang til mange forskellige træningsformer (se nedenfor).
For kun 99 kr./md har du ubegrænset adgang til mere end 80 videoer, som du kan benytte, når du har tid og lyst. Der kommer hele tiden flere til og engang i mellem mødes vi “live”.
Hvis du kun ønsker en enkelt video, kan de købes for ml. 19 og 49 kr./stk.

"Jeg er SÅ fascineret af Heidis viden og evne til at se og videregive alle de forskellige bevægelsesmuligheder og former. Det er så inspirerende. Måske ikke så hårdt lige i nuet, men tænker at er et par muskler her og der, der larmer lidt de næste dage. Skøn blanding af musik. Jeg abonnerer på Yogastream men bruger det næsten ikke, fordi Heidis undervisning er så god"
Helle Jensen
Kolind

Yoga

De mange videoer varierer både i varighed, intensitet og sværhedsgrad.
Hvis du er nybegynder eller bare har brug for en kort eller rolig stund på måtten kan du vælge
– Blid Yoga
– Yin Yoga
– Hensyntagende Yoga
– Pause Yoga
– Blid Yoga Dance
– Fokuseret Bevægelsesterapi Yoga
– Morgenstund
– m.fl.
Hvis du har brug for mere udfordring og/eller intensitet kan du vælge
– Dynamisk Yoga
– Yoga Flow
– Yoga Dance
– Solhilsen
– De fem Tibetanere
– m.fl.

20210715_103320

Fokuseret Træning

Hvis du ønsker at arbejde med særligt fokus på et område eller en egenskab, findes der både styrketræning, bevægelighedsøvelser o.m.a. Videoer med grundig guidning og fysioterapeutisk faglig kvalitet: 
– Bedre Balance
– Strålende Skuldre
– Barsk Bagdel
– Raskere Ryg
– Seje Stænger (ben)
– Gode Guns (arme)
– Hotte Hofter
– Fantastiske Fødder
– Yin Yoga for bedre mavefornemmelse/med fokus på hofter og ben ect.
– Yoga for bedre fordøjelse
– De fem Tibetanere 
– Yoga på hovedet
– Yoga med fokus på eks. skuldre og arme/forlængelse af bagsiden etc.
– 3 gode øvelser (f.eks. for hævede ben, øm og stiv ryg)
– Guide til Hundestrækket/Omvendt V
m.fl.

"For et par år siden havde jeg adskillige problemer bla. Lændesmerter, stress, dårligt kredsløb og mit nervesystem fungerede ikke, så jeg havde så mange problemer med kulde og træk. Så søgte jeg hjælp hos Heidi. Jeg må sige, at jeg aldrig før har fået så fantastiske behandlinger. Hun er bare dygtig. Heidi foreslår mig, at jeg sætter tempoet lidt ned og anbefaler bl.a. stille og rolig yoga. Det var rigtig godt for mig. Så kom coronaen, alt blev lukket ned - øv øv. Men Heidi tilbød lynhurtigt onlinetræning - med alt hvad hun kan, og det er ikke lidt!! Jer er så glad hver gang, jeg træner med Heidi, selvom det er online, for jeg føler, at hun er hos mig. Og så er det megabillig træning - kun 100 kr. pr. måned, så jeg har opsagt mit abonnement hos Fitness World. Hos Heidi kan du træne alt det, du vil, og der kommer nyt hele tiden. Jeg har fået det så fantastisk og benytter hendes træning flere gange om ugen. Jeg sender de varmeste og bedste anbefalinger til Heidi Sivesgaard. Der findes ikke bedre nogen steder! Tak for dig!"
Gitte Christensen
Aalborg

Dynamic Movement

Hvis du ikke kender til træningsformen, kan du læse mere her
Hver træning varer ca. 55 min. og indeholder både kendte og nye øvelser. Der forekommer altid bevægelighedstræning af fødder, knæ, hofter, ryg, skuldre og arme samt udholdenhedstræning af mave og ryg-muskulatur.
Dertil suppleres og/eller varieres med forskelligt fokus på bagdel, nakke, hænder, balance, stabilitet o.m.a. 
Playlisten er forskellig fra gang til gang, men det er ikke nogen hemmelighed, at jeg er vild med 80ér musik og pop.

20210715_142438